Asl agencija d.o.o. TA Turist koristi kolačiće i piksele za praćenje na ovoj web stranici kako bi prilagodio sadržaj i analizirao promet i ponašanje korisnika. Prikupljene podatke možemo prenijeti na naše društvene medije, oglašivačke i / ili analitičke partnere za daljnje analize. Mi koristimo kolačiće za statističke svrhe i poboljšavamo vaše iskustvo na ovoj web stranici. Nastavljajući koristiti našu stranicu, pristajete na korištenje kolačića. Više informacija o kolačićima i pikselima praćenja te o tome kako ih onemogućiti potražite u našim pravilima o privatnosti.

Otočna panorama - 360°

Panoramskom mapom otoka pomoći ćemo Vam da se bolje snađete kako bi se pripremili za Vaš odmor bez stresa i brige.

Il Giardin' Reatreat

Il Giardin’ prekrasna villa s bazeon smještena u podnožju brda Sveti Ivan u Velom Lošinju.

Dolphin Watching Lošinj

Promatranje i šaptanje dupinima uz nezaboravno uživanje u moru. Iskustvo koje krojimo po vašoj mjeri!

Pogledajte našu jedinstvenu kolekciju lončića od emajla!

Možete ih kupiti online, slobodno nas pitajte ili nas jednostavno posjetite u našoj agenciji. :)

Surađujte s nama!

Nudite proizvode ili usluge koji bi mogli biti korisni za naše klijente? Želite li svojim idejama i znanjem doprinijeti turističkoj ponudi, te steći nova iskustva i upoznati turistički svijet? Pridružite nam se kao naš poslovni partner!

Kuća La Dolce Vita

Belle Epoque, Casablanca i Il postino

La Dolce Vita **** apartmani

Novi apartmani u našoj ponudi!

Lošinjski koncept turizma osvojio svjetsku nagradu

Na održanoj gala večeri u Madridu, 28. siječnja, prijestolnici UNWTO – a, u sklopu koje Svjetska turistička organzacija (UNWTO), od 2003. dodjeljuje prestižne Ulysses nagrade za izvrsnost u inovacijama u turizmu, Lošinj je osvojio treće mjesto na svijetu!

Dodjeli nagrada nazočili su gradonačelnik Grada Malog Lošinja Gari Cappelli i direktorica Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Đurđica Šimičić, voditeljica ureda Biserka Regvat, te direktorica Predstavništva HTZ-a u Madridu Sanja Jelić, Marina Šimun iz glavnog ureda HTZ-a i Tea Zupčić iz Hrvatskog veleposlanstva u Španjolskoj.

Ocjenivački sud je činilo 11 nezavisnih članova te je iz tog razloga još veća čast dobiti ovako visoko priznanje.

U užem izboru s Lošinjem bili su Peru i njihov projekt “Y tú, qué planes?” te TZ Beča s projektom: „Creating Vienna’s Tourism Strategy 2020“.

Ovo je veliko priznanje lošinjskom konceptu turizma u okviru projekta „Miomirisi i okusi Lošinja“ koji TZ Grada Malog Lošinja, na čelu s direktoricom Đurđicom Šimičić i gradonačelnikom Garijem Cappellijem, Gradom Mali Lošinj te brojnim organizacijama, ustanovama, udrugama, partnerima te stanovnicima Lošinja, razvija od 2005. godine, a svake se godine u projekt priključuje sve veći broj zainteresiranih sudionika.

Ponosni smo na ovako veliki svjetski uspjeh naše male destinacije. Priznanje je ovo svim građanima, svima koji su većim ili manjim udjelom podržali koncept zdravlja, vitalnosti, bioraznolikosti, održivog razvoja i odgovornog turizma. Veliko svjetsko priznanje je čast i obveza da nastavimo razvijati turizam u ovom smjeru. Hvala svima koji su nas podržali, uključivali se u projekt, davali ideje, zajedno smo ga širi, mijenjali, razvijali. Hvala što ste vjerovali u uspjeh Lošinja! Na jednaki način i novom energijom krećemo u daljnji razvoj našeg prekrasnog lošinjskog arhipelaga, koji smo sponosom predstavili svijetu.“ – izjavila je je Đurđica Šimičić.

Projekt "Miomirisi i okusi Lošinja" temeljen je na tradiciji. Još 1892. godine biolog i profesor Ambroz Haračić proučavao je specifičnu mikroklimu Lošinja. Tada je Astro-ugarska monarhija proglasila Lošinj klimatskim lječilištem za bronhijalne bolesti. Lošinj je danas jednako kvalitetan - zrak i more prve kvalitete, 207 sunčanih dana godišnje, 280 km uređenih šetnica i pješačkih staza na 5 otoka, preko 180 dupina i Centar za istraživanje mora u kojem je moguće posvojiti dupina i tako doprinjeti njihovoj zaštiti i očuvanju.

U ovom projektu imamo čvrstu poveznicu javnog-privatnog partnerstva. Počeo je malim koracima u Miomirisnom otočnom vrtu, a proširi se izvan granica Hrvatske i svijeta. Održivi i odgovoran turizam temelji su razvoja našeg projekta i temelj turizma. Razvijamo centar izvrsnosti - znanje na svim razinama, od najmladih u vrtiću, do edukacije odraslih i cjeloživotnog obrazovanja. U prvom koraku educirali smo stanovnike o važnosti zaštite okoliša, zdravlju, biljkama, načinu korištenja, načinu uzgajanja, aromaterapiji i sl, nakon toga krenuli smo zajedno u promociju našeg projekta prema gostima. Gosti su s oduševljenjem prihvatili projekt i tako razvijaju ljubav prema otoku. Učimo načine kako koristiti samoniklo bilje u gastronomiji i pripremu tradicionalnih jela, a na Adrianovoj miomirisnoj kuhinji u kontinuitetu podučavamo stanovnike i ugostitelje te su u škole kuhanja aktivno uključena i djeca naše ugostiteljske škole.

Analiziramo kvalitetu u svim segmentima. Prvi smo u Hrvatskoj prije 4 godine imali tajnog gosta u destinaciji. Uspoređujemo ocjene svake godine i nagrađujemo najbolje partnere. Online upitnicima mjerimo zadovoljstvo gostiju turizmom i projektom Miomirisi i okusi Lošinja. Mjerimo i zadovoljstvo stanovnika. Vodimo brigu o odgovornom turizmu. Samo zadovoljan stanovnik destinacije može biti dobar domaćin!“ – ističe Đurđica Šimičić te dodaje: „Naši ljubitelji prirode dolaze tijekom cijele godine i time razvijamo cjelogodišnji turizam. Svake godine organiziramo niz manifestacija, posebno je zanimljiv Festival aromaterapije i fitoterapije, surađujemo s liječnicima, vršimo znanstvene dokaze. Znanstveno smo dokazali da se na Lošinju već nakon nekoliko dana širi kapacitet pluća. Naši welless centri, koji su uključeni u projekt, koriste prirodna eterična ulja u tretmanima, ulje smilja, kadulje, lavande, mirte, ... Potičemo lokalnu proizvodnju, pokrenuli smo 100 % prirodnu liniju Lošinjske kozmetike, gosti obožavaju posjetiti Miomirisni otočni vrt.

Na 250 km miomirisnih šetnica na 5 otoka postavljene su edukativne ploče, imamo tematske šetnice vitalnosti i zdravlja, te informacije o aromaterapiji na otvorenom, bilju koje gosti primjećuju u okružnju dok šetaju.Organiziramo forume i okupljamo stručnjake. Multidisciplinarno prilazimo projektu i uvijek iznova učimo i gradimo projekt s cijelom zajednicom, gradimo ga kao mozaik u kojem svatko stvara pojedini element i tako gradimo priču naše destinacije.

U 2015 krećemo s projektom Total quality management, ali uvijek prije svega naglašavamo očuvani prostor, odgovorni turizam, zadovoljnog stanovnika i oduševljene goste od kojih se 95 % u anketama izjasnilo da se žele vratiti i preporučiti nas svojim prijateljima!“ – zaključuje Šimičić.

Finalisti svih kategorija su predstavili svoje inovativne projekte i postignuća tijekom UNWTO Awards Symposioum – a, dan prije dodjele što je ujedno i iznimna promocija te su tako svjetski lideru iz područja turizma te razni ugledni uzvanici iz zemalja širom svijeta imali priliku čuti priču o lošinjskom turizmu koji počiva na inznimno dugoj tradiciji zdravstvenog turizma te pozicioniranju Lošinja kao otoka vitalnosti i destinacije zdravlja.

Izuzetna čast je primiti nagradu svjetskih razmjera, Lošinju koji živi svjetski turizam a ovakvim priznanjima vidimo da i svjetski turizam priznaje Lošinj kao destinaciju. To je velika potvrda, priznanje, ali i ohrabrenje otočnom stanovništvu da ne odustaje od svoje sredine koja pruža i uzima danak dvostruko težeg života nego u kopnenim sredinama.

Upravo zbog te motivacije svake godine Lošinj ima velike projekte, puno noviteta i sadržaja. Gosta želimo oduševiti, to je naša misija kojom odlično rukovodi Turistička zajednica poštujući dijalog domačina i gosta.

Veseli i ohrabruje činjenica da su ulaganja konstantna u svim vrstama smještaja, da potičemo jedni druge na kvalitetu, napredak, ulažemo u ljudske potencijale, edukacije koje se odvijaju u svim segmentima, od škole aromaterapije, do škole jezika, komunikacijskih vještina, a ona koja pokazuje da smo ju svi zajedno usvojili odličnim uspjehom su upravo Mirisi i okusi Lošinja.

Svijet prepoznaje da živimo viziju u kojoj pokušavamo zadržati vrijednosti, privrženost kraju koji nas određuje, ali i zadužuje zbog onih koji dolaze nakon nas, da gradimo ponos u očima naše djece, u istinskom življenju napretka, ali poštujući izvornost prirodnog uvijek misleći za dobrobit ovoga kraja koji živi na temeljima turizma i njegovu razvitku.“ – zaključio je gradonačelnik Gari Cappelli.