Asl agencija d.o.o. TA Turist koristi kolačiće i piksele za praćenje na ovoj web stranici kako bi prilagodio sadržaj i analizirao promet i ponašanje korisnika. Prikupljene podatke možemo prenijeti na naše društvene medije, oglašivačke i / ili analitičke partnere za daljnje analize. Mi koristimo kolačiće za statističke svrhe i poboljšavamo vaše iskustvo na ovoj web stranici. Nastavljajući koristiti našu stranicu, pristajete na korištenje kolačića. Više informacija o kolačićima i pikselima praćenja te o tome kako ih onemogućiti potražite u našim pravilima o privatnosti.

Dolphin Watching Lošinj

Promatranje i šaptanje dupinima uz nezaboravno uživanje u moru. Iskustvo koje krojimo po vašoj mjeri!

Pogledajte našu jedinstvenu kolekciju lončića od emajla!

Možete ih kupiti online, slobodno nas pitajte ili nas jednostavno posjetite u našoj agenciji. :)

Surađujte s nama!

Nudite proizvode ili usluge koji bi mogli biti korisni za naše klijente? Želite li svojim idejama i znanjem doprinijeti turističkoj ponudi, te steći nova iskustva i upoznati turistički svijet? Pridružite nam se kao naš poslovni partner!

Kuća La Dolce Vita

Belle Epoque, Casablanca i Il postino

Otočna panorama - 360°

Panoramskom mapom otoka pomoći ćemo Vam da se bolje snađete kako bi se pripremili za Vaš odmor bez stresa i brige.

La Dolce Vita **** apartmani

Novi apartmani u našoj ponudi!

Montevideo - sea view apartment Olive

Uživajte u udobnoj atmosferi šarmatno uređenog apartmana!

Zajedničke vrijednosti i timski rad u Hrvatskoj!

Tihana Dakić-Barichievich već 27 godina radi u turizmu i može svjedočiti da se mnogo toga promijenilo, pa tako i svijest lokalnog stanovništva i turista. Projekt DestiMED PLUS dio je ove promjene, a utjecao je na razvoj turizma na otocima Cresu i Lošinju.

Tihana Dakić-Barichievich već 27 godina radi u turizmu i može svjedočiti da se mnogo toga promijenilo, pa tako i svijest lokalnog stanovništva i turista. Projekt DestiMED PLUS dio je ove promjene, a utjecao je na razvoj turizma na otocima Cresu i Lošinju.


“Sve više turista traži održivi pristup. Prije su se turisti koji su posjećivali naš otok uglavnom veselili moru, sunčanju i opuštanju, a rijetko su htjeli alternativne aktivnosti, šetnje prirodom i tako dalje. Ali to se mijenja – izvan sezone sada nas posjećuju turisti koji žele ostati u prirodi i ostati dulje. Lošinj smo brendirali kao ‘Otok vitalnosti’, proširili ponudu, pa su turisti koji nas posjećuju svjesni da ovdje uživamo živjeti tijekom cijele godine, te da ne ovisimo samo o turističkim posjetima u srpnju i kolovozu.

Na otoku gradimo prirodnim materijalima, poštujući prirodu
(Cres Lošinj je Natura2000 područje), naše goste informiramo o štednji vode, održivoj energiji, razvrstavanju smeća te sezonskoj ponudi hrane i organskih proizvoda”.


Projekt je također istaknuo činjenicu da upravljanje, očuvanje i atraktivan ekoturistički proizvod mogu ići ruku pod ruku te je pokazao važnost timskog rada.


“Dijeleći opterećenje naučio sam puno, osjetio sam da nisam sam – ovaj projekt je uspješan jer sam imao tim! DestiMED PLUS mi je potvrdio da bez sinergije cijele zajednice napredak nije moguć. To potvrđuje moje dugogodišnje mišljenje da u ovom poslu nema konkurencije, već samo zajednički cilj: sretan klijent koji svijetu prepričava ljepote našeg otoka. Svakog gosta želimo učiniti Lošinjskim prijateljem, od svakog gosta naučiti što možemo poboljšati ili promijeniti, neprestano razvijajući svoj pristup.”